media1969 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Beste medegebruikers ik ben op zoek naar iemand die in nederland woont en gebruik maakt van dit system die mij kan helpen met het instellen van ideal via de bank of via mollie m.v.g. Andre 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m00 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 Beste medegebruikers ik ben op zoek naar iemand die in nederland woont en gebruik maakt van dit system die mij kan helpen met het instellen van ideal via de bank of via mollie m.v.g. Andre Ik woon momenteel niet in Nederland, maar ben wel bekend met iDeal in combinatie met WHMCS. Stuur anders even een mailtje naar jasper at netxs dot sc, dan wil ik je wel even op weg helpen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sssachaaa Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Mollie levert zelf een module voor WHMCS. Ikzelf maakte gebruik van ING IDEAL, en ben overgestapt naar MOLLIE IDEAL. Hiervoor heb ik één en ander moeten aanpassen in WHMCS. Heb wel nog zitten stoeien met activering, omdat ik een autenticatie error kreeg. Oplossing: Ideal van je bank via Paymentgateway in WHMCS uit formulier halen door "show on order form" uit te vinken. De Mollie Ideal met groene pijl naar bovenste positie brengen, wanneer dit je standaard betaalmethode is. En anders natuurlijk naar de positie waar je Bank Ideal normaal stond in de paymentgateway volgorde. Het is niet mogelijk de Paymentgateway IDEAL van je bank te verwijderen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts