rbosman Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 Mocht iemand nog geinteresseerd zijn in een iDEAL integratie via Mollie dan kan je deze hier bij mij voor een kleine bijdrage afnemen. De module is eenvoudig te installeren en volledig via WHMCS te configureren. Wat is het verschil met de module die je bij mollie kan downloaden? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischa1 Posted September 15, 2010 Share Posted September 15, 2010 Je kan de SQL query proberen welke in het topic op webhostingtalk staat: waarin je gereageerd hebt: DELETE FROM tblpaymentgateways WHERE setting='currency'; Indien dit niet helpt: Welke versie van WHMCS draai je, en gebruik je een custom iDeal module of de standaard meegeleverde? De oplossing werkt maar is helaas van korte duur en éénmalig. Als ik later weer iets anders wil bestellen krijg ik dezelfde foutmelding. (Amount too low. (Detailed record states the minimum amount). Is er een structurele oplossing waarbij ik niet de hele tijd de query handmatig moet draaien? Het zit em dus in die currency row? tanx Mischa 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischa1 Posted September 16, 2010 Share Posted September 16, 2010 Wat een (hele lelijke) oplossing zou zijn is om deze query gewoon iedere minuut te laten draaien via een cron.. Bedankt voor het idee, maar die is idd wel een beetje lelijk Weet iemand een andere ietwat "nettere" oplossing??? tanx 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
media1969 Posted October 12, 2010 Share Posted October 12, 2010 Hallo Ik ben zeer tevreden over de module maar nu kom ik er achter dat ik iets mis als er een betaling word gedaan via mollie moet er eingelijk €0.75 bij opkomen hoe kan ik dit oplossen M.v.g. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubdohmen Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Hoi! Ik zoek iemand die voor ons iDeal Basic ING kan instellen op zowel server als iDEAL. Heeft iemand interesse? Laat het me even weten. Hub 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ramsy Posted February 18, 2012 Share Posted February 18, 2012 Hoi! Ik zoek iemand die voor ons iDeal Basic ING kan instellen op zowel server als iDEAL. Heeft iemand interesse? Laat het me even weten. Hub Bij basic zul je handmatig je betalingen moeten bevestigen en adviseer dus om de advanced versie te pakken. Ik gebruik zelf iDeal advanced icm WHMCS en dat werkt als een trein. Je dient eerst een aantal test te doorlopen in de test omgeving. Na het succesvol afronden kun je aan de slag met de live. https://idealtest.secure-ing.com/ideal/logon_ing.do 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
media1969 Posted January 22, 2013 Share Posted January 22, 2013 Wie kan mij helpen met deze module Ik heb nu een nieuwe account gekregen van de ing volgens de nieuwe richtlijnen zo als sepa en iban Nu werkt de versie die standaard in whmcs niet meer dus zou er een update moeten komen Wat ik tot zover achter ben gekomen wil whmcs dit op dit moment niet doen Dus vandaar dat ik opzoek ben naar iemand die mij hier mee wil helpen M.v.g. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
media1969 Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Ik kan een nieuwe versie voor je schrijven. Kosten voor het ontwikkelen van een nieuwe module is een vaste prijs van €30,00 ex BTW. Hallo peterruiter Je mag dit voor mij klaar maken M.v.g. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
media1969 Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Hi Media1969,Allereert sorry voor de trage reactie. Krijg de notificatie pas gisteravond binnen van het WHMCS forum... Helemaal prima, ik heb de volgende zaken dan van je nodig: - Gegevens van je iDEAL testomgeving (Naam & Wachtwoord) - NAW gegevens voor de factuur. (Beide even via een Private message of via email op peterruiter@gmail.com) Uiteraard wordt er pas een factuur verzonden wanneer je de module hebt goedgekeurd. hallo email verzonden m.v.g 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wize Solutions Posted February 5, 2013 Share Posted February 5, 2013 (edited) AANGEBODEN: iDEAL ADVANCED PAYMENT GATEWAY MODULE voor ALLE grote banken (Rabobank, SNS, ING, ABN AMRO) Voor de Hostingpartijen die graag de nieuwste (2013) iDEAL Advanced Payment Gateway Module willen integreren in WHMCS, bieden wij onze expertise en programmatuur aan tegen een redelijke vergoeding. Deze eigen geschreven betaalmodule is geschikt voor gebruik bij ALLE grote banken in Nederland. Op verzoek is maatwerk voor de overige banken (ASN, Friesland, Knab, RBS, RegioBank, Triodos, Van Lanschot) ook mogelijk. Voldoet uiteraard aan de nieuwe SEPA en IBAN eisen Werkt in combinatie met de nieuwste versie van: -WHMCS versie 5.1 -IDEAL 3.3 -PHP 5.3 De programmatuur wordt gebruiksklaar opgeleverd (No Cure No Pay). Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via een Private Message (PM) of via info@hostSimple.nl Edited February 5, 2013 by Wize Solutions 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts